Tijdens de verhuur kan er altijd iets onverwachts gebeuren waar wij geen invloed op hebben maar wel impact heeft op het verblijf van de gasten. Denk hierbij aan een CV ketel die er mee stopt waardoor gasten geen verwarming of warm water hebben, flinke afvoer verstopping of een slot dat niet meer open gaat.
Dit is vervelend voor beide partijen. Om annuleringen, omboekingen, kortingen of slechte recensies te voorkomen treden wij in dit soort gevallen direct op.
Afhankelijk van de situatie nemen wij contact met jou op of sturen wij een gespecialiseerde monteur langs om het probleem te verhelpen. Dit kan van alles zijn, denk aan een klusjesman, loodgieter, elektricien of slotenmaker.
Door de jaren heen hebben wij een netwerk van specialisten opgebouwd die ons bedrijf en werkwijze goed kennen. Zij weten als geen ander dat, in geval van een spoedklus, zij snel en kwalitatief goed werk moeten leveren. Wij zijn dan ook trots dat wij, ongeacht de situatie, flexible zijn en snel kunnen schakelen. Dit komt de verhuur aanzienlijk ten goede.