Het kan natuurlijk altijd dat door onvoorziene omstandigheden een boeking niet door kan gaan. Als je 100% zeker weet dat de boeking niet door gaan dan zullen wij allereerst met de gasten in gesprek gaan. Indien wij een geschikte woning in ons portfolio hebben zullen wij die aanbieden. Wanneer de gasten akkoord gaan met de alternatieve woning, kunnen wij een omboeking realiseren.
Wat als de nachtprijs van de alternatieve woning hoger is dan van jou woning?
Afhankelijk van de situatie en reden van de omboeking zullen wij gezamenlijk besluiten wie eventuele kosten voor de omboeking op zich neemt.
Wanneer wij geen alternatieve woning beschikbaar hebben of de gasten gaan er niet mee akkoord, zullen wij de reservering moeten annuleren.
Afhankelijk van de situatie zal Airbnb sancties opleggen. Deze kunnen bestaat uit annuleringskosten, slechte recensie, geblokkeerde kalender en het account komt niet meer in aanmerking voor de status van superhost.
Kortom, ga er vanuit dat je woning ook echt niet beschikbaar is in de periode die je aan ons doorgeeft.