Bij het verhuren van je woning komt veel kijken. Wij als property manager nemen alles uit handen. Hieronder een overzicht met waar wij ons mee bezig houden, terwijl jij lekker op reis bent.
Service naar gasten
Met een enthousiast en jong team staan wij altijd voor jou en onze gasten klaar. Onze hosts verwelkomen, de met zorg geselecteerde gasten, persoonlijk voor de sleuteloverdracht. We verrassen de gasten met een welkomstpakket, geven ze een tour door de woning en maken ze wegwijs in Amsterdam.
Onze ‘’receptionisten’’ zijn 24/7 bereikbaar en handelen al het contact af voor- en na fysieke aankomst. Zowel telefonisch, via e-mail als via de messaging van het betreffende kanaal. We garanderen dat we altijd binnen één uur reageren. Dus ook op vragen van gasten die middernacht willen boeken. Naast zelf reageren werken we met automatische berichten die we kunnen timen en vooraf geschreven antwoorden op veel voorkomende vragen.
Service naar huiseigenaren
Naast een onvergetelijk ervaring voor jouw gasten, zorgen we ervoor dat je huis schoon blijft en in de staat waarin je het hebt achtergelaten. Hier zorgen wij voor door geïnteresseerden te screenen op basis van een profiel dat we samen met jou opstellen. We accepteren uitsluitend boekingen van mensen die passen in dit profiel en instemmen met de huisregels.
Na het verblijf van de gasten controleren wij jouw woning op schade en rapporteren wij aan je. Mocht de schade niet bekend zijn dan kunnen wij een resolutie indienen bij de gasten. Lees hier meer over hoe dat in zijn werk gaat.
Voor, tijdens en na de verhuur zal je binnen ons service team een vast aanspreekpunt hebben die op de hoogte is van zaken rondom jouw woning.
Advertentiebeheer
Wij zorgen voor professionele foto’s van je woning en een advertentietekst. Ons prijssysteem berekent dagelijks de optimale nachtprijs door rekening te houden met seizoensinvloeden en aanbod bij jou in de buurt. Klik hier voor meer informatie over ons prijssysteem.
Daarnaast hebben wij de mogelijkheid om op meerdere kanalen tegelijk te adverteren. Denk aan booking.com en Expedia.
Betalingen
Wij regelen alle betaling stromen. We incasseren de huuropbrengsten, de borg en retourneren deze na afloop. Boekingen en betalingen kunnen jullie real-time inzien via onze customer portal. Uitbetalen kan wekelijks of maandelijks.